Právě probíhá BLACK WEEK -> slevy až 70% + dalších 5% na celou objednávku při platbě předem!
+420 734 230 333 (po-pá 9-16h) Vše pro spokojený domov od A do Z

Nejčastější otázky a odpovědi

  1. Jak nakupovat?
  2. Potřebuji vytvořit objednávku, neumím to, vytvoříte mi ji?
  3. Doručujete i na Slovensko a můžu zaplatit v EURech?
  4. Chtěl/a bych upravit nebo stornovat objednávku
  5. Nezaplacená objednávka, špatně zadaná platba
  6. Kdy mi přijde objednávka, jak dlouhá je dodací lhůta?
  7. Jaký je stav moji objednávky?
  8. Chtěl/a bych reklamovat/ vrátit peníze, jak to udělat?
  9. Možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu?
  10. Jaká je doba pro vrácení peněz? / Proč mi nepřišlo poštovné, když za zboží peníze už mám?
  11. Proč je zboží na webu skladem, když není?
  12. Jak využít kód na slevu?

1. Jak nakupovat?

Nakoupit na www.azeto.cz je snadné. Jakmile si vyberete si zboží, vložíte ho do nákupního košíku pomocí tlačítka Koupit. Následně je možnost pokračovat v nákupu výběrem dalších položek, nebo přejít k dokončení nákupu.

Na první straně košíku si zkontrolujte vložené položky. V případě že vše sedí a obdrželi jste od nás kupon na slevu, můžete ho zadat do políčka k tomu určenému a následně nechte systém zkontrolovat, jestli je kupon vložen správně. To učiníte stiskem tlačítka Ověřit kupon.

Na následující stránce zvolíte jak budete chtít objednávku doručit a jakým způsobem zaplatit. Dále zadáte údaje potřebné k doručení balíčku a objednávku potvrdíte. Tím je vše hotovo a následně Vás budeme informovat o celém procesu až po expedici s kódem pro sledování balíčku.

2. Potřebuji vytvořit objednávku, neumím to, vytvoříte mi ji?

Samozřejmě, kontaktujte naši infolinku přes telefon +420 604 184 184, email nebo chat a s objednávkou Vám rádi pomůžeme, případně poradíme.

3. Doručujete i na Slovensko a můžu zaplatit v EURech?

Ano, na Slovensko doručujeme přes společnosti GLS nebo Zásilkovnu. Objednávky se po výběru dodání na Slovensko automaticky přepočítají na EURa dle aktuálního kurzu ČNB. Objednávky je možné platit i na dobírku.

4. Chtěl/a bych upravit nebo stornovat objednávku

Pokud potřebujete v objednávce cokoli upravit, jako třeba přidat, ubrat položku, změnu adresy apod., případně stornovat, kontaktujte prosím neprodleně naši infolinku, se vším rádi pomůžeme, poradíme. Jakmile je však objednávka expedovaná, už ji změnit nelze.

5. Nezaplacená objednávka, špatně zadaná platba

Stalo se, že jste při platbě převodem zadali špatnou částku, spletli variabilní symbol, nebo ho nezadali vůbec? Takovou platbu náš systém automaticky nerozpozná, ale nic se neděje, stačí když nám zavoláte nebo napíšete na infolinku s tím, o jakou objednávku se jedná a z jakého účtu platba odcházela. My platbu následně dohledáme a spárujeme ji s Vaší objednávkou. Jakmile se tak stane, ihned o tom dostanete informaci přes email a objednávka následně přechází k expedici.

6. Kdy mi přijde objednávka, jak dlouhá je dodací lhůta?

Všechny zaplacené objednávky expedujeme zpravidla stejný den, kdy platbu obdržíme. Dle měření nezávislým nástrojem je průměrný počet dní expedice od obdržení platby 2,4 dny. Výjimečně se může stát, že je doba dodání delší, zpravidla je to z důvodu, že zjistíme nějaký problém při kontrole zboží před expedicí (třeba protržený obal apod.), v tom případě Vás hned kontaktujeme a informujeme.

7. Jaký je stav moji objednávky?

O každém kroku Vás informujeme emailem, ale aktuální stav objednávky si můžete kdykoli zkontrolovat i zde: https://www.azeto.cz/stav-objednavky

8. Chtěl/a bych reklamovat/ vrátit peníze, jak to udělat?

Celý proces reklamace popisujeme detailně na stránce https://www.azeto.cz/reklamace

9. Možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu?

Aktuálně nabízíme možnost vrátit, nebo reklamovat zboží zdarma přes Zásilkovnu. Zkráceně je potřeba jen zboží zabalit, vložit formulář pro uplatnění reklamace nebo odstoupení od smlouvy (kvůli identifikaci, o které zboží se jedná a od koho), odnést balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny, obsluze nadiktovat kód 98522645 a to je celé. Detailní info najdete na stránce https://www.azeto.cz/reklamace

10. Jaká je doba pro vrácení peněz? / Proč mi nepřišlo poštovné, když za zboží peníze už mám?

Ze zákona je lhůta pro vrácení peněz 14 dní, my se však snažíme odesílat peníze za reklamované nebo vrácené objednávky v co možná nejkratším termínu. V případě, že je uznáno i vrácení poštovného, posíláme ho jako samostatnou platbu převodem na účet. Peníze za zboží posíláme zpravidla vždy tím způsobem, jakým bylo za objednávku zaplaceno, tzn. v případě platby kartou, posíláme peníze zpět na kartu, v případě platby převodem, posíláme peníze na účet, ze kterého platba přišla.

11. Proč je zboží na webu skladem, když není?

Veškeré nabízené zboží máme skladem. Jakmile skladem není, automaticky se vypne a v nabídce je jako nedostupné. Může se ale stát, že se sejde větší množství objednávek nebo nějaká větší velkoobchodní a veškeré dostupné kusy jsou rezervované. V tom případě se stav řídí podle našeho zásobovacího skladu, odkud doplňujeme zásoby každý všední den. Pokud by se stalo, že zboží není ani v zásobovacím skladu, automaticky se vypne a je nedostupné.

12. Jak využít kód na slevu?

Pokud jste od nás dostali kupon na slevu, můžete ho zadat hned v prvním kroku nákupního košíku. Zadejte ho do políčka k tomu určenému a zmáčkněte tlačítko Ověřit kupon, tím se kupon ověří a aktivuje, vy tak hned uvidíte, jestli byl zadán správně a sleva se hned odečte, nebo jestli je s kuponem nějaký problém. 

Nejčastějším problémem je, že se kupon nezadá v přesném znění, ve kterém jste jej obdrželi. Je nutné ho vložit v přesném znění, často jde třeba o diakritiku, nebo mezeru. Žádný náš kupon mezeru ani diakritiku neobsahuje. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon. Pokud nevíte jak kupon uplatnit, připravili jsme krátký videonávod, který můžete shlédnout níže: