I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
Kdy můžu reklamovat?
Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.
Za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter, avšak drtivou většinu zboží si fotíme v našem ateliéru sami, tak aby odpovídalo co nejvíce realitě. Vyobrazení barev se může mírně lišit v závislosti nastavení barev na Vašem zařízení.
Jaká práva mám při reklamaci?
V první řadě je nutné říci, že nabízíme nadstandardních 60 dní na vrácení zboží bez udání důvodu oproti zákonným 14 dnům. Pro využití této možnosti najdete na konci stránky příslušný formulář ke stažení. V případě využití možnosti vrácení zboží do 60 dnů bez udání důvodu a zároveň po uplynutí 14 dní, prosím vracejte zboží zabalené v původním, nepoškozeném obalu, tak aby bylo zboží znovu prodejné.
V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci finanční nebo třeba ve formě slevového kuponu.
Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.
Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny, na které se společně domluvíme.
Pokud jde o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.
Jak mám reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat nebo vrátit v uvedené 60ti denní lhůtě, zboží zabalte (v případě 60ti denní lhůty prosíme zabalit v původním nepoškozeném obalu), vložte do balíčku příslušný formulář, který nalezenete níže (vyplnění prosím věnujte maximální pozornost, pomůžete tím s identifikací objednávky a urychlením celého procesu) a balíček nám odešlete.
Odeslat balíček můžete dvěma způsoby:
1. Vyberte si nejbližší podací místo Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky), balíček přineste na podací místo, obsluze nadiktujte kód 98522645, obsluha si od Vás přebere balíček, vytiskne a nalepí na něj štítek (o nic z toho se nemusíte starat) a tím je to hotové, nic neplatíte, služba platíme my, podání je zdarma.
2. Balíček nám zašlete Vámi zvoleným dopravcem na adresu:
EXPERY spol. s r.o.
Hospozín 71
273 22 Hospozín
společně s vyplněným reklamačním formulářem (nebo formulářem k odstoupení od smlouvy), který naleznete ke stažení níže.
Vyplnění reklamačního formuláře (případně formuláře pro odstoupení od smlouvy) prosím věnujte maximální pozornost a doplňte pokud možno vše co je potřeba, pomůžete tím urychlit celý proces reklamace.
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace (peníze při odstoupení od smlouvy vracíme bezodkladně, nejpozději však do zákonné lhůty 14 dní) včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost (můžeme Vás kontaktovat emailem, nebo po telefonu).
Můžeme s reklamací pomoci?
Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu [email protected] nebo na tel. čísle 734 230 333.
Formuláře ke stažení:
- Formulář pro uplatnění reklamace (PDF)
- Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)
- Poučení o právu na odstoupení od smlouvy.pdf (PDF)